Kaching!

Rabu, 5 Julai 2017

Bila Bayi Sepuluh Bulan Mula Bercakap

Gambar diambil pada 9 Februari 2017 pada usia 6 bulan, selepas mandi. Nampak comel pula. Hihi

Budak comel ni, pepagi tadi buat perangai. Dah nak masuk sebelas (11) bulan pun.

Nak pakaikan baju dia, dia duk
"Amau"
"Amau"
"Amau"



(Maksudnya, "tak mau")

Nasib la dapat mama garang. Paksa pakai baju jugak. Lepas tu, dia diam je, merajuk le tu, tak ceria sampaikan pengasuh dia pun tanya kenapa ni.. Biasanya kalau tengok kita pun dah senyum. Kalau panggil nama lagilah sengih2..




Kalau kita pegang dia tak bagi dia nak pergi (merangkak) dia akan cakap, "Pas. Pas. Pas"

Maksudnya "lepas"




Alahai anak. Macam2 ragam.